Friday, May 8, 2015

Fris


Daar zit ik dan, met voor me een witte kakelverse pagina van mijn gloed nieuwe blog. Het is bijna zonde om er iets op te schrijven. Het is net alsof ik nog nooit een blogpost heb geschreven. Maar ik moet wel eerlijk bekennen dat het al wel weer een poosje terug is dat ik actief aan het bloggen was.

Daar kan ik natuurlijk 101 redenen voor bedenken; geen tijd, te druk met de kinderen, te druk met werk, te druk met haken, te druk met strijken, ik ben te lui. En zo kan ik nog wel even door gaan. En het grappige is, ze zijn allemaal waar. Althans op die luiheid na, ik heb momenteel geen tijd om lui te zijn. Daar voor ben ik veel te druk bezig.

Waarmee dan ? Nou dat is het geen wat ik hier op dit helder witte blog zou willen gaan beschrijven. Want ik ben momenteel met heel wat leuke dingen bezig en het is gezellig om dit te delen met jullie, mijn lezer, mijn blog vriend :) 


Dus het leek me een goed idee om fris van start te gaan, nog een paar dagen en dan zal ook de volledig vernieuwde website van Woolytoons online gaan. En over 2 weken komt mijn eerste boek van dit jaar uit. Amgurumi Sprookjes.Ik ben ook al weer druk bezig met de volgende 2 boeken. Daarnaast is haken buiten mijn werk ook mijn hobby, ook ik haak nog wel eens wat anders dan amigurumi :) Dus vind je het leuk om op de hoogte te blijven, dan zie ik je graag nog eens terug op mijn blog !

Liefs Tess



Here I am, with in front of me a fresh white page of my brand new blog. It's almost a shame to write something on it. It's like I've never written a blog post. But I must confess that it is a while back that I was actively blogging.



I can of course list 101 reasons why I did not blog; no time, too busy with the kids, too busy with work, busy with crochet, too busy ironing, I'm too lazy. And the funny thing is, they are all true.
Accept that laziness, I have no time left to be lazy. I’m a busy bee.



Well, what are you doing ? Well that's just the thing I would like to describe here, on this bright white blog. Because I am currently busy with fun stuff and it's nice to share this with you, my reader, my blog friend :)



So it seemed like a good idea to start fresh! In a couple of days the brand new and improved Woolytoons website will be online. And in about 2 weeks, my first book of this year Amgurumi Fairytales will be released and  I have been working on the next two books. So you like to stay informed, then I would love to see you again on my blog!

Love Tess








5 comments :

  1. Wat leuk dat je weer aan het bloggen bent. Ik ga je zeker volgen.
    Groetjes Sandra

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dank je wel voor je lieve reactie !

      Delete
  2. Jaaaa leuk ;) Ik zag je berichtje net op Facebook en ben je volger hier ook geworden hoor. Ik kreeg vandaag net de mail van Joke over je nieuwe boek, zodra de Nederlandse versie er is gaat die er natuurlijk komen, ik vind hem zooooo leuk ;) Nou als ik zolang kan wachten dan he, anders toch gewoon maar de Engelse misschien hoor haha
    Groetjes en veel succes met je blog, Wendy
    Wendy's Mhaaksels

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dank je wel ! Het boek komt trouwens al de laatste week mei in het Nederlands dus dat is nog maar een paar nachtjes slapen ;)

      Delete
  3. Leuk dat je ook mee doet met de deken! En leuk dat je blogt :)

    ReplyDelete

Back to Top