Tuesday, May 26, 2015

Het is net hardlopen









Ik ben erachter, bloggen is net als hard lopen. Je moet je er even toe zetten, maar als je het eenmaal gedaan hebt ben je wel weer trots op jezelf.

Heel grappig want ik ben dus net gestart met rennen, net als de rest van Nederland. Wat is daar zo grappig aan zul je denken. Nou, voor de mensen die mij echt goed kennen is een "Tessa "die sport iets héél bijzonders. Sporten is iets wat niet in mijn woordenboek voorkomt. Ik ren alleen achter mijn kids aan en daar heb ik het over het algemeen al druk genoeg mee.

Dus je zult het net zien, ben ik net de eerste bocht om, zitten mijn buren gezellig samen op een bankje bij de speeltuin.

De reactie was als volgt;  Ze zien me aankomen in mijn flitsend roze shirt, en kijken daarna een andere kant op.Voor één seconde. Daarna verrekken ze zo ongeveer hun nek en puilen hun ogen uit van ongeloof als ze zien dat ik onder dat petje verstopt zit. Daarna beginnen ze hard te lachen en vragen ze of ik even wil stoppen zodat ze een foto kunnen maken.

En eerlijk gezegd kon ik het ze ook niet kwalijk nemen, ik zag de lol er wel van in :)
Dus ik ben keurig gestopt om even te poseren voordat ik met mijn meest elegante tred weer verder spurtte. Mijn eerste kilometer zit er op. Ik vond het al heel wat dat ik dat zonder hijgen wist te behalen. Nu vol zien te houden, net als bloggen ;)

4 comments :

  1. Grappig... Go Go Go,
    Groetjes Sofie, niet sportief aangelegd

    ReplyDelete
  2. hihihi, goed bezig!! Ik zit sinds kort op bootcamp (echt helemaal niets voor mij eigenlijk...) Groetjes, Lotte

    ReplyDelete
  3. Geweldig stukje dit :D
    You go girl ;)
    Groetjes, Wendy

    ReplyDelete
  4. Wat een leuke blogpost. Ik herken het helemaal. Ze zouden bij mij precies zo reageren. Dus, supergoed van je. Succes.
    Groetjes Sandra

    ReplyDelete

Back to Top