Sunday, May 10, 2015

Once upon a time....

Daar gaan we dan ! De pre-sale van de Engelstalige versie van Amigurumi Fairy tales is
gestart bij amigurumipatterns.net En ook al weet ik dat het een prachtig boek is, is het toch altijd maar weer even afwachten wat de rest van de wereld er van vind.


In dit nieuwe boek zijn buiten de haakpatronen van alle figuurtjes die je in de bovenstaande foto ziet, ook alle sprookjes verhalen opgenomen. Als je kinderen hebt, dan is het geweldig leuk om met het gehaakte figuur in de hand te genieten van een verhaaltje. En als je geen kinderen hebt, dan is het eigenlijk net zo leuk, want je gaat weer even terug naar je eigen kindertijd. Waar je jezelf waarschijnlijk net als ik hebt ondergedompeld in de wereld van fabelachtige verhalen, goed en kwaad, liefde en haat, verdriet en blijdschap.
De Nederlandstalige versie van het boek is inmiddels voor te bestellen via Bol.com  
en zal vanaf de laatste week mei/eerste week juni in alle krea-boek-en wolwinkels te koop zijn. Ik ben echt heel benieuwd naar jullie mening over het boek, dus mocht je het leuk vinden, laat een berichtje achter op het blog of op de website van Bol. Liefs Tess




We’re excited to announce the book "Amigurumi Fairy Tales" is now available in pre-sale on amigurumipatterns.com.  And even though I know this is a wonderful book, it is quite exiting  to find out how the rest of the world receives this book. You can buy your copy (Paperback, PDF or packages) and find all info on www.amigurumipatterns.net/books/


I'm really curious about your opinion of the book, so if you like it, leave a message on my blog.

Love Tess





6 comments :

  1. Super, ik ga je blog direct volgen met bloglovin! Veel succes!
    Groetjes Sofie

    ReplyDelete
  2. Het ziet er heel gaaf uit Tessa, echt in Woolytoons-stijl!
    Ik moet zeggen dat ik geen fan van sprookjes ben, nooit geweest ook, ik herken zelfs niet alle figuren, maar ze zien er zo leuk uit dat ik nieuwsgierig word naar de verhaaltjes erbij :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bedankt voor je lieve reactie, ik ben zelf echt helemaal in de gloria met dit boek, dus ik hoop dat jij het ook mooi vindt als je het straks door kunt bladeren.Groetjes Tess

      Delete
  3. De voorkant van het boekje ziet er super leuk uit! Het is alleen jammer dat ik niet zoveel tijd heb om te haken, haha! Heb ook je boekjes amigurumi's in love en forest friends en daar staan ook nog zoveel leuke patronen in! Dit boekje komt op mijn lijstje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dit is er zo eentje die je gewoon in de kast wilt hebben staan, voor de heb. Erg hé !

      Delete

Back to Top