Tuesday, May 12, 2015

Sunkissed

This picture is made by: missneriss.com


Onlangs ben ik met een groepje collega's op bezoek geweest bij de leverancier van Scheepjes wol in Tynaarlo, waar we het geluk hadden om kennis te mogen maken met allerlei heerlijke bolletjes ! Ik heb een paar van deze snoepjes mee naar huis genomen, en ik had me voorgenomen er van alles van te gaan maken.

Recently, I went to visit the supplier of Scheepjes wool in Tynaarlo, where we were fortunate to see and feel all kinds of delicious skeins off yarn. I took a couple of these sweets when I went home again, and I had lots of plans with my new treasures.

Je weet hoe dat gaat, ik kwam er maar niet aan toe. Ik ben namelijk als ik met mijn haaknaald in mijn handen zit over het algemeen aan het werk. En aangezien er nog twee boeken op invulling liggen te wachten mocht ik van mezelf eigenlijk nog niet beginnen aan een ander project. Maar het was zo'n mooi weer gisteren dat ik toch stiekem in de tuin even een een bolletje gemaakt heb. Enkel een bolletje.


My plans just had have to wait because I’m too busy working on my two new books. But yesterday the sun was shining so bright,  I couldn’t resist. I sneaked in to the garden and made a little ball. Just a little ball.



Nu hoor ik je denken, is dat blog waardig ? Nee niet echt. Alhoewel het wel een mooie gelegenheid is om je te vertellen dat het fijn garen is om mee te werken. Het heeft een mooi verloop en het is 100 % katoen. Er zijn 11 fijne kleuren en ik heb het gehaakt met haaknaald 2.5. Ik denk dat het een schaap gaat worden. Maar voorlopig ligt het hier een beetje als een zielig balletje op de tafel omdat ik geen tijd voor hem heb.  Ik heb er maar een strikje op geprikt om hem op te vrolijken, mijn Sunkissed bolletje :)



Now I hear you think, is that blog worhty ? No, not really. Although it is  a nice opportunity to  tell you that it's a nice yarn to work with. It has beautiful transition of colors and it is 100 % cotton.
There are 11 lovely colors and I used hook size 2.5. I think it's going to be a sheep. But for now it is only a pathetic little ball on my livingroom table, because I have no time for him. So to cheer him up. I've pricked a little bow on to him, , my little Sunkissed ball :)













2 comments :

  1. Aawh super lief garen, haha! Ben nu een beer aan het haken met stonewashed en dat is ook al zo'n fijn garen van scheepjes!

    ReplyDelete
  2. Ben er helemaal verliefd op. Zulk mooi garen bijna zonde om het te gebruiken.

    ReplyDelete

Back to Top