Friday, May 22, 2015

We did it !!




We did it !! We zijn er weer, online ! Jullie hebben de website woolytoons.com even moeten missen, maar ik hoop dat het eindresultaat het wachten waard is geweest. Voor degene die het nog niet wisten:  Woolytoons is van Tessa van Riet en Tessa van Riet is ook de eigenaar van Woolytoons.  Misschien denk je nu, waar heb je het over maar ik heb al zo vaak gehoord dat men zei: "Ja ik ken Woolytoons wel en jou ook maar ik wist niet dat het bij elkaar hoorde !"  Dus bij deze kondig ik trost aan, op de homepage van mijn nieuwe website dat Woolytoons en ik een setje zijn :)


Je vindt er ook alle boeken waar ik aan gewerkt heb, alle haakpakketten en alle losse patronen. Er zijn ook een aantal nieuwe patronen toegevoegd. En er volgen er meer :)
We hebben geprobeerd de winkelwagen en het inlogsysteem zo gebruiksvriendelijk en duidelijk mogelijk te maken. Ik ben erg blij en trots op mijn mooie nieuwe website en ik hoop dat jullie er ook veel plezier en inspiratie uit mogen halen !

Een nieuwe site heeft vast last van kinderziektes, dus mocht je iets tegenkomen wat niet werkt, of wat niet goed staat, meld het me dan even via info!@woolytoons.com Alvast bedankt ! Liefs Tess







5 comments :

  1. Van harte gefeliciteerd met de onwijs gave site!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dank je wel Kaylee, het is veel werk geweest maar de moeite waard !

      Delete
  2. Tof zeg! Echt mooi. Ik wist het maar ik ben dan ook fan haha
    Heel vel succes met je prachtige site Tessa
    Fijn weekend.
    Groetjes, Wendy

    ReplyDelete
  3. Proficiat met je nieuw website... Ze oogt zo modern en fijn...
    Heel veel succes verder... en blijf ons maar verrassen met nieuwe creaties !!!
    Rita

    ReplyDelete

Back to Top