Saturday, June 13, 2015

Holy Stitch !




Door alle drukte rondom de uitkomst van het Sprookjesboek zou ik bijna vergeten te vertellen dat we naar de Holy Stitch in Leeuwarden zijn geweest. Het voelde heerlijk om weer even het sfeertje te ervaren van al die creatievelingen in de cellen. 

Wat opvallend was, dat er nu heel veel gehaakte artikelen te vinden waren. Omhaakte potjes, bloemenslingers, dekens en nog veel meer leuk spul !





Ook de dames van Palet waren aanwezig om hun bijzondere project te promoten.

Het maken van de Grootste Gehaakte Deken van de Wereld, te presenteren in 2018, als Leeuwarden Culturele Hoofdstad van Europa is. Het staat voor veel meer dan een recordpoging: al die draadjes wol staan symbool voor verbindingen. “Het haken staat niet op de voorgrond, het gaat om het verbinden”, zegt initiatiefneemster Monique van der Hoek.Wil je meedoen of meer weten van deze actie: http://www.paletgroep.nl/haken


Maar natuurlijk was er nog veel meer dan alleen haken ! Ik heb een mini cursus bandweven met een kam gekregen bij Bandiet de cel van Ida en Annie Dijkstra.
Het was heel leuk om dit een keer uit te mogen proberen !




In de cel daarnaast zat Brenda Dijkstra van BDdesigns prachtig te tekenen. Ik kan best aardig haken, maar tekenen daar heb ik veel bewondering voor en zeker op de manier waarop Brenda dit doet !


Ook heel verleidelijk alle leuke papieren artikelen, zoals bijvoorbeeld de schattige sluitstickers van papierdier.nl 



En ondanks de dat de meeste drukte te vinden was in de cel van mostcutest.nl 
kon ik het niet laten om een lief popje mee te nemen van aterlierslk voor mijn dochtertje.


Na nog even gezellig te hebben bijgepraat met de Holy Stich crew zijn wij voldaan en met een goed gevulde goody bag naar ons leuke B&B de Hedera  toe gegaan. Een geslaagd uitje !










 






3 comments :

  1. Leuk evenement, zo te zien. Die popjes, zo lief! en ja, de dame achter BDdesigns kan heel mooi tekenen, ik volg haar via IG ;-)
    Fijn weekend verder.
    groetjes Sofie

    ReplyDelete
  2. Dat ziet er leuk uit!!! Kan me voorstellen dat het een leuk uitje is geweest.

    ReplyDelete
  3. Superleuk! Ik had al van de deken gehoord en ga zeker mee haken ;)
    Groetjes, Wendy

    ReplyDelete

Back to Top