Friday, June 26, 2015

Pimp your caravan


Ik geef het ruiterlijk toe, wij hebben er ook één. Een sleurhut. Ik weet het, getrouwd, 3 kinderen en een caravan. We missen alleen de Golden Retriever nog en dan zie je onze foto verschijnen onder het kopje burgerlijk; maar ik geniet ervan !

Ons caravannetje is nu bijna 18 jaar en alhoewel hij nog prima is, is hij wel wat gedateerd qua interieur. Hoog tijd voor een make over ! Dus haaknaalden eventjes aan de kant en stof, verf en plakplastic in de aanslag.

Alhoewel ik tussen door vast nog wel  even een kussentje, deken of iets anders leuks zal haken hoor ;)

Mijn oog viel net al op deze heerlijke kleurtjes van By Claire die ik eigenlijk klaar had liggen voor een project uit mijn nieuwe boek. Ze passen zo mooi bij de stof voor de bank en gordijnen ! Ben benieuwd wat ze zullen worden :)






3 comments :

  1. Ah, dat zijn leuke projecten! Ennuh... "burgerlijk", wat is daar mis mee? Lekker doen waar je gelukkig van wordt!

    ReplyDelete
  2. Heerlijk om een caravan te pimpen en daarna met plezier op pad te gaan. En hoe zo, burgerlijk ...? Gewoon doen waar je blij van wordt en zin in hebt. Ik ben benieuwd hoe de caravan er na de metamorfose uitziet.

    Veel creatief plezier, Margaret

    ReplyDelete

Back to Top