Friday, September 11, 2015

Kreadoe & korting !



Kreadoe 2015. Here I come !!


Buiten het feit dat ik het altijd erg leuk vind om te zien wat alle andere Nederlands creatievelingen gemaakt hebben en verkopen in hun stands, is het heel bijzonder om aanwezig te mogen zijn om mensen te ontmoeten die net zulke haak fans zijn als ik.

Als je ook creatieve inspiratie op wilt doen kom dan naar de Jaarbeurs in Utrecht van 28 oktober tot 1 november 2015. Ik ben zelf op woensdag aanwezig in de stand van Echtstudio. Op donderdag sta ik op het haakplein, op zaterdag ben ik te vinden in de stand van Kosmos uitgevers en op zondag in de stand van Handwerk.nl. Natuurlijk neem ik alle nieuwe figuren uit Amigurumi & Monsters mee en ook de sprookjesfiguren zijn van de partij ! Ik signeer graag je boekje of help je verder als er vragen zijn omtrent een patroon.

En dan nu het leuke, ik mag mijn volgers korting aanbieden op kaartjes voor de beurs !

(code : VAK27934)

Klik op de onderstaande banner en bestel je kaartjes met € 3,50 korting :) Ik heb er zin in en hoop jullie daar te mogen ontmoeten. Wil je meer weten kijk dan even op de website van Kreadoe Tot snel !!

Tess



https://registration.n200.com/survey/1aetrv7isc9wa

2 comments :

  1. Wat leuk dat jij met jouw Amigurumi en monsters op de KreaDoe bent. Goed om te weten welke dagen we jouw waar kunnen vinden.
    In jouw bericht heb je het over een banner voor de KreaDoe, maar ik zie geen banner onder jouw bericht. Klopt dat? Of is de kortingsactie al afgelopen?

    Fijne zondag, Margaret

    ReplyDelete
  2. Zie jij de bewegende banner niet onder het berichtje staan Magaret ? Dat is vreemd. Ik zie hem zelf nu in beeld als ik het bericht aan het typen ben. De actie geld nog steeds hoor, ik hoor graag van je of het lukt.

    ReplyDelete

Back to Top