Tuesday, October 6, 2015

Een monsterlijk mooie dag !



En dan is het ineens zo ver, voor mijn gevoel heb ik net Amigurumi Sprookjes uitgebracht maar het volgende boek ligt vanaf vandaag op de plank ! Ik ben heel benieuwd want ik heb zelf nog geen exemplaar gezien. En het klopt hoor, ik weet al wat er in staat, alsof ik het zelf geschreven heb. Maar het is toch anders als je het gedrukt en wel in je handen hebt. De verse inkt lucht die je tegemoet komt is onbetaalbaar.

Ik heb ook echt al enorm veel zin in a.s. zaterdag. Dan is het dé dag ! Amigurumidag 2015, die mag je niet missen hoor. Zoveel gezelligheid en zoveel bekende collega's het is één groot feest !
De entree is gratis en je krijgt korting op je aankopen, wat wil je nog meer ? Ik zou zeggen doen ! Tot zaterdag, liefs Tess

1 comment :

  1. Alles wat ik tot nu toe van je nieuwe boek heb gezien is top. Het filmpje over de monsters licht een klein tipje van de sluier op. Ik ben benieuwd naar de rest. Voor jou weer een boek om trots op te zijn.

    Groetjes, Margaret

    ReplyDelete

Back to Top